Durutoprak Kızlar yeni transfer olanlar gelin beraber bekleyelim test günümüzü 🥹 umarım güzel haberler alırız 🙏🐣 nasıl gidiyor anlatın
Durutoprak Zeyneppps benim de 6. Günüm beklemedeyim hala. Allahım hayırlı sonuçlar nasip etsin hepimizd 🤲
Durutoprak Euro hayırlı haberler alın inşallah. Nasıl geçiyor var mı herhangi bir değişiklik belirti vs
Zeyneppps Benim ilk sürecim tek embriyo uyku ve arasıra agrı olusuyor 10 üzerinden 2 gibi geçiyor uzun değil Durutoprak ilaç fitil falan kullanıyormusun
Asill01 Yektek22 bnm ilk transferim 5.gün çift embriyoydu negatif oldu gecen ay histereskopi yapıldı dünde 3.gün embriyosu yine çift yapıldı sadece alt karında sızı şeklinde bi agrım war zaten belirti için cok erken deilmi
Durutoprak Asill01 benim bugün 7. Günüm ve hiç belirtim yok. Belirti olmadan pozitif olanları da gördüm. Belirti aramayın o yüzden bence hayırlısıyla tutunacaklar inşallah 🤲 benim de çift kondu bu arada
S-nur1 Ben tüp bebek ile hamileyim hamile duası kabul olur derler o yüzden girdim inşallah hepiniz minik mucizelere kavuşun sağlıkla tutunsunlar size sakın stres yapmayın kafanızın dağıtacak şeylerle ilgilenin yoksa zaman geçmez 😀🤲🏼