Ben manisalıyım ilçesinden bizlerde hiç böyle birşey yok köy kısımlarında belki vardır bilmiyorum bana karşı taraftan yok şu kadar altın yok bohça bunları istemek saçma geliyor . Pazarlık yapar gibi görgüsüzce geliyor.İnsanların bütçesi neyse o yapılır bana göre ben evlenirken birşey istemedim kayınvalidemler bütçelerine göre hiç birseyimide eksik etmediler sağolsun.