Afra3405 13+5 bende bu ara aşırı kasık ağrısı başladı sürekli batıyor onun dışında hep halsiz yorgun ve sürekli uykum var iştahım normal kilo henüz 1 kilo anca aldım sayılır.
beyzaakartal Dilaraatlass onu da deniyim çünkü ayakta hapşurunca bir şey yok ama yatarken açıdan iki büklüm oluyorum
Tugcesrts94 beyzaakartal evet onlar normal Benımde belim ağrıyor çok ayakta kalınca hapşururken falan dizlerimi karnıma çekiyorum o zaman olmuyo kramp
Nygzzzz 14+4 hala bulantı kusmam var kasık Agrım var ayrıca doktorun yazdığı vitamini içince daha cok kusasım geliyor onun dışında herşey iyi😂