Deleted33000 babyloving aynen valla ya ben saldım gitti artık şükür bu haftalara geldik inşallah vaktinde sağlıkla kolaylıkla kucağımıza da aliriz
Deleted33000 Mry2020 şekerinin düşmesi iyi olmuş canım benimde ilk iki çocukta da böyle şeyler yasamamistim sadece bulantı kusma oluyordu şimdiki de böyle artık yiyip ictiklerimizden mıdır nedir bilmiyorum
Deleted33000 SudeNazz9 kaç haftaliksin sen bende öyle oluyorum hatta bu sabah erkenden uyandırdı beni bücürüm