Kızlar bugün itibariyle 29 haftalık olduk ve bebeğim bir iki haftadır sanki karnından çıkacakmış gibi sert hareketleri oluyor azıcık suyum fazla bebek de 10 gün önden gidiyor şeker yükleme yaptırdım bişey çıkmadı ama doktor yediklerime dikkat etmemi söyledi sizde durumlar nasıl hareketler böyle can acıtıyor mu