Handetb ben dün gittim 37+4 yani 3700 du ama üzülmeyin sonuçta + - oluyor illaki belki benimde bebişim o kadar olmayacak sağlıklı olsun yeter. Birde başı 3 hafta büyük gösteriyor yani ilk gebeliğim ne yapacağım bilmiyorum doktor üst kemigi basık olanlar çok normal doğum yaptı diyor artık hayırlısı diyorum doktor d bana 4 kilo olursa sezaryen günü veririm dedi