Handetb Benim doktorum beni bebek önde seyrettiği için 37+3/38+3 / 39+1 haftada alttan muayene etti ( biri bugündü) çatı kontrolü ve uyarı niteliğinde. Kanal yoluna bakıyorlar vajinal Pelvis kaslarına bakıyorlar. Kanalın kısa Pelvis kasların genişlemeye müsait 1 cm açılma mevcut 4 kiloya kadar kaldırır ama 4 kilo üzeri bizi riske sokabilir dedi. Şuan bebeğimiz 39+1 3.750 kg görünüyor hatta bugün biraz sert kontrol etti artık vakti geldi 4 kilo olmasın diye , kahverengi lekelenmem oluyor alttan muayene sonrası . Normalmiş , bebeğin kanala girmesini bekliyoruz. He oldu başını sokamadı demekki uygun değil diyerek , bizde mecburi sezeryana yöneleceğiz. Bence doktoruna güveniyorsan lütfen zorlama. Yada bir başka doktor görüşü daha al. Yengem içinde aynısını söylediler oda zorlamadı sezeryan oldu. Bebeğini sağlıkla kucağına aldı. Bir arkadaşıma birden çok doktor olmaz uygun değilsin dedi . Zorladı ve ne yazıkki doğumda kol sinirleri koptu bebeğin ,anne çok dikiş aldı , şuan 5 yaşında bir sürü fizik tedavi , ameliyat sonrası ufak ufak kullanabiliyor kolunu.