Merhabalar 37.haftam bitti dün kontrolüm vardı doktorum çatı muayenesi yaptı ama ben çok zorlandım bacağımı sürekli kapamaya çalıştım kendimi geri çektim..bana muayene için bile izin vermiyosun normal doğumda bunun kaç katı yapılacak zorlanırız ikimizi de uğraştırırsın travmatik olur böyle bi doğum ben yaptırmak istemiyorum dedi sert bi şekilde doktorum böyle yaparsan kararını baştan ver 39da sezeryan yapalım dedi direk😵💫😵💫 muayene gerçekleşti çatımda müsaitmiş aslında ama Ben dr tavrından gerildim normal Doğumdan korkmuyordum muayeneden sonra da bi ağrım şeyim olmadı ama şmdi psikolojik olarak herhalde adet ağrısı gibi bir ağrım var geceden beri karnım ağrıyor normal Midir bide başka dr mu gitsem sizce başına böyle şeyler gelen var mı