ozgeserin Nursima2709 ayyy bende bitek bende var sanıyordum her ağrıda acaba bişey mi var acile mi gitsem diye geçiyor günlerim bazende gidiyorum hiçbişey yok ne enfeksiyon ne bişey tertemiz çıkıyor herşey valla bi sağ salim doğsalardı
Kubradmurat ozgeserin o ağrı çok kötü oluyor rabbim yardımcın olsun çok zor ikiz anneliği ben oğluma hamileyken öldüm bittim resmen senin ikiz birde gerçekten zor olmalı
ozgeserin Kubradmurat kesinlikle bugün daha şiddetli yaşıyorum gün geçtikçe bebekler büyüdükçe daha zor oluyor 😞
Kubradmurat Mrv-ElfAda oğlunuz herşeyi idrak etme yaşına gelmiş bence zor olmaz canım illa ki yorulursun yipranirsin 3 tane olacaklar ama rabbim gücünü verir inşallah
Minikkuzum00 @“Nurrrr97”#p36482983Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏. Benimde ikiz 36+4 haftadayız 22 Nisan doğum var. Son haftalar baya zorlu geçiyor pek yürüyemiyorum oturamıyorum ağrılar çok oluyor sadece sol tarafa yatabiliyorum. Evden dışarı çıkamıyorum kısa mesafe bile yürüyemiyorum.
ozgeserin Minikkuzum00 ara ara karnımda gerilmeler oluyor magnezyum da içiyorum ağrı kesici parolda alıyorum bu son bi haftadır gribim gripten bu yana ağrılarım daha da arttı
Kubradmurat ozgeserin kıyamam kuzum ya sabret dayan canım bu günlerde geçecek elbet sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏
Minikkuzum00 ozgeserin gripten daha çok oluyor ağrılar doğru. Benim kasılmalar oluyor ama düzensiz Salı günü doğuracağım çok şükür.
ozzbsb 12 gün önce çift yumurta ikiz kızlarımı kucağıma aldım😍 İkiz annesi olmak çok güzel 🤍 Allah sabrını veriyor zor elbette ama inanılmaz güzel tarifsiz ki🙏🏻 Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin tüm hamilelerin🙏🏻
Meliiss_ Nurrrr97 belirtin var mi canım ne zaman başlıyor belirtiler ara ara ağrılar var bende kasik karın ve bel ağrısı
Nurrrr97 Meliiss_ daha çok yeni benim 5+3 belirgin bi belirtim yok aslında biraz fazla ayakta kaldığımda belimde hafif ağrılar oluyo çok uykum geliyor
Ergo 37+1 çift yumurta ikizleri, pazartesi doğum yapacağım. Özellikle son iki haftadır ağırlaşmalar,ağrılar ve uykusuzluk daha çok olmaya başladı. Nefes almak bile zor:)
Merveunluturk Ergo maşallah iyi gelmişsiniz 37+3 de doğum olcak inşallah sağ salim kucağına alırsın küveze gerek kalmaz inşallah 😍💓
Merveunluturk ozgeserin evet bende de var kasık ağrısı ağrlaştılar bide tekme atarken kasıklara doğru atıyor oda yoruyor beni 🥴
irmmoom ozzbsb 36. Haftaya girdim ama size bir şey sormak istiyorum bu haftalarda bebeklerde toplanma hareket de azlık olmuş muydu?