Bende 5 haftalık öğrendim hemen beta verdim 61720.8.kusur çıktı bundan seneler önce iki kese olup tek devam.edip.oglumu doğum yaptım şimdi her hamilelikte acaba mi diyorum 7 haftalık gittim kalp atışı için ama cihazda duyulmadı doktor kalp atımı var dedi ama benim karnım çok çıktı 4. Gebeliğim belki de ondandir ama niyeyse içimde hep öyle his var