Meliiss_ Nurrrr97 belirtin var mi canım ne zaman başlıyor belirtiler ara ara ağrılar var bende kasik karın ve bel ağrısı
Nurrrr97 Burcu__0506 ben doktoruma sordum betam çok yüksek değildi ikizde daha yüksek olması gerekmiyormuydu diye o biraz halk efsanesi rakamın önemi yok dedi
Burcu__0506 Nurrrr97 bende merak ediyorum bizim 2 tarafta da İkiz olduğu için olabilir diyolar çevremdekiler
Nurrrr97 Birde bana doktorum dedi ki üç aya kadar bir tanesinin gelişimi durup düşme ihtimali olabiliyomuş
Burcu__0506 Nurrrr97 evet bende o yüzden düşünğyorum acaba ikizmi diye çünkü karnımı gören herkes ikiz diyor 😀
Kubradmurat Nurrrr97 ayy yerim beta değeri ikizlerde daha çok oluyormuş ya onun icin merak ettim inşallah her şey yolundadır canim
Nurrrr97 Burcu__0506 karnın çıktımı bende oda hiç yok belirtimde sadece kasılma arada birde koku hassasiyeti başka bir şey yok 😀
zeliskya Nurrrr97 bende kalp atışlarını dinlemeye gittiğimde öğrenmiştim ikiz olduğunu şimdi 9.5 aylık oldular bile
zynrn Kubradmurat adetime 7 8 gün vardı ikinci gebeliğim ve aşırı belirtim olmuştu anlamistim kan verdim ve 375 çıkmıştı sonrada kan vermedim artık iki hafta sonra doktora gittiğimde iki kese var dedi orda öğrendim
Kubradmurat zynrn yaa ne güzel ben çok korkuyorum ikiz olur diye naparim ozaman 3 yasinda oglum var 5 aylık oğlum var buyukde değiller gebelik sayısı arttıkça da çoğul gebelik şansı artıyor
zynrn Nurrrr97 6 haftada başladı 9 10 en şiddetli zamanlariydi şuana kadar 6 7 kilo verdim o kadar kötü geçti benim şimdi yeni yeni yemek yemeye başladım
Nurrrr97 Burcu__0506 Hadi bakalım hayırlısı bizede haber ver belki aynıyızdır beraber devam ederiz istiyormusun ikiz🙂