Daha çok basındasın içini ferah tut.. Ben 5. Haftamda gittiğimde kese vardı ama bebek gözükmüyordu, vajinal muayneyide doktorum gerek görmedi. 2 hafta sonra leke geldiği için gittim herşey normaldi tutunma kanaması dedi erken olmasına rağmen içim rahat etsin diye kalp atısın 2 sn dinletti.