Kızlar günaydın dün akşam uyumadan prodoctor test yaptım 5 dk bekledim testin tek çizgi çıktı her yeri de koyu pembe oldu. 2 gün evvel kan vermiştim negatif çıkmıştı sonra bırakıp yattım ikinci çizgi çok hafif çıkmış. Bu test kuruma çizgisi veriyor mu ??? Buraya foto nasıl atarım lütfen bakar mısınız