asil15 Cicekbahcesi12 gözüküyor inşallah canım kaç haftalik oldun.bende ayın 25 ni bekliyorum sonkez bakilcak
Cicekbahcesi12 asil15 5+2 oluyo iste yarin, betayi hesapladi doktorum suan zaten gozukmesini beklemiyorum ama deneyelim dedi soyledigi gibi de oldu gozukmedi insallah onumuzdeki hafta gozukur insallah 🤲 sen keseyi gormus muydun kac haftaliksin
asil15 Cicekbahcesi12 ben gördüm cnm ama içi boştu en son şuan adet gününe göre 7+6 haftalık iliski tarihine göre 5+6 inşallah iyi hbrler aliriz
Hamileyimbebekliyim UraSsmom bu hak sigortasi olanlar içinde geçerli mi mesela sigortam var ama özel hastanede analık hakkından yararlanmak ıstiyorum dersem bizler içinde geçerli oluyor mu
UraSsmom Hamileyimbebekliyim Sigortası olmayan gebeler için sigortalı olma durumu aslında bu sigortanız varsa zaten gerek yok. Mesela sigortalı muayene 1800 sigortasız muayene 2400 benim gittiğim hastanede, sigortam yok şuan ama bu analık hakkından yararlanarak 1800 ödüyorum