Cicekbahcesi12 Hiç bişey yapmanıza gerek yok bizim de şuan sigortamız yok. Ben sağlık ocağında kan verdim 1 2 hafta sonra özele muayeneye gittim direkt oldu analık hakkı. Başka bi hastaneye 15 haftalıkken gittim olmadı dendi, bunun bi.süresi var o süre dolmuş dedi vs saçmaladı yani bilmiyor halbuki. Ya birini arayın sorun bilmiyosanız ya da ben geçip yapayım dedim kaç sene hastanede çalıştım ilk defa duydum böyle bişey dedim. Ben öyl2 diyince birini aradı sordu da öyle yaptı. Üstelemesem 700 lira fazla para alacaktı. Başınıza böyle bi.durum gelebilir diye anlatıyorum. Diğer bölümlerde evet yok ama kadun doğumda gebelik süresi + doğumdan sonra 1 ay kadar sanırım yararlanabiliyosunuz