Hamissannee88 Aress benim doktorumda ali ovayolu bende çok memnunum bilgili bir doktor ilgiside çok güzel
selinkaleli Aress evet adını duydum o doktorun o da olabilir önceki doğumumu liv de yaptım 2021 de memnun kaldım
Aakayy selinkaleli bi bilgim yok ama bence iyidir sanko genel olarak kaliteli bi hastane ve ekipleri gerçekten iyi
Elfpltt Sanko hastanesinin eski düzeni ve ilgisi kalmadı. Yani serviste ilgi hiç yok. Liv de Ali ovayoluna gidiyorum çok memnunm ilgisi sohbeti çok güzel. Hastane olarak çok güzel duyumlar aldım şimdilik memnunum
serrascs selinkaleli merhabalar, ben ilk aydan beri ebru hocaya gidiyorum. Çok ilgili ve iyi bir hekim. Neyse onu söylüyor, korkutmuyor her şeyi açıklıyor 😊 biz çok memnunuz 🙏🏻