birdilektut15 Elifmehmetemin ya doktorum yan etkisi çok olursa til olarak ala ama olmazsa ağızdan al dedi şimdiye kadar da bir etkisi olmamıştı bugün işte çok fena vurdu beni
Elifmehmetemin birdilektut15 valla o zaman belli zaman takip et kendini bakalım belki ilaçtan değil başka biseydendir bilemiyorum
birdilektut15 _Nazendeem estroferm kullanıyorum birde thancss woman diye bir vitamin kullanıyorum sen aşılamanı devlette mi yaptırmıştın
yesildeniz_ Yesimmmmi fitili koyunca 30 dakika uzanın ihtiyacı olan progesteronu vücut alıyor zaten o sürede
birdilektut15 Elifmehmetemin ilaçtandırndiye düşündüm canım birde 2 gündür aşırı üşüme geliyor ayaklarımda hiç ısınmıyor
mrp2023 birdilektut15 ben tüp bebekle hamileyim transferden gebeliğin 12.haftasına kadar günde toplam 6 tane fitil olarak kullandım o şekilde kullanınca yan etki vs. Yapmadı
birdilektut15 mrp2023 yaa neden tüp bebek yaptırdınız bende de pcos var aşılamam tuttu gibi hiç hissetmiyorum imkanın olsa şu an yaptırcam tüp bebeği
Mariam1 birdilektut15 iyide ağızdan baş dönmesi yapar zaten neden fitil olarak yazmadı ki ben hep oyile kullandım hem ağdan hem vajinadan aliniyior o ilaç
birdilektut15 Mariam1 canım doktor şöyle dedi düşük doz verdim yan etki yapmaz pek dedi yaparsada öok fazla fitil olarak kullan dedi
birdilektut15 Elifmehmetemin sürekli vitamin kullanıyorum canım zaten thancss woman diye içerisinde hepsi var
mrp2023 birdilektut15 pcos bendede görünümü vardı, erkek sorunu vardı tüp bebek önerdiler bize aşılama gereksiz dediler bizim için, zaten iyiki tüp bebeğe geçmişiz tüp bebeklede hemen ilk denemede pozitifi alamadık