Sedameda @nisaakb bir aksilik olmazsa 37. Haftada ayrılmayı düşünüyorum. Son ana kadar çalışmak istiyorum ☺️ Siz nasıl düşünüyorsunuz?
nisaakb Sedameda ben de haziranın sonunda 35 oluyorum sonra ayrılırım diye düşündüm durumuma göre. Arabayı ben sürmediğim halde yol şimdiden çok yoruyor 🫠
nisaakb Derya_y oyyy anladım haklısnız 🥲 bundan sonrası güzel olur inşallah sağ salim kucağınıza almak büyütmek nasip olsun hep olumlu olun ❤️
busradere0 Derya_y bende torbalidayim 29+1 hazırlık tamamlandı risk durumum var erken yatisim yapicak dua edin
sherife45 İzmir Üçyol 31+5 şuan hiç bir hazırlığım yok :) Bir çorap dahi almadım evde tadilat var bitsin öyle alırım diye düşünüyorum herşeyi tek yerden almak düşücesindeyim o yüzden tek bir sefer çıkıp hepsini alıp gelcem bakalım
Sevgikaya1525 nisaakb ben gaziemirdeym 26 haftalık olduk şükür brz korkutsa da bizi şuan iyiyz erken doğum tehlikem olduğu için brz acele etmeye başladım bakalm hayırlısı cmm