Derya_y nisaakb ilk bebek 🥹 öncesinde 2 düşüğüm var aman yine heveslenip kursağımda kalmasın diye diye bugünleri gördüm şükür 🙏
aylinpalaa nisaakb amin sizde inşallah🥹💕 evet aşırı derecede bel ağrım var gün sonunda kıpırdayamayacak kıvama geliyorum desem yeridir. Buna da şükür🙏🏼
Bahar77777 Bayraklıdan selaam 35+6 haftalık olduk şuanlık güzel ilerliyor çok şükür ağırlaştık iyice💖🌸sağlıkla gelsinler
elifbsraaa1 nisaakb Gaziemir ama Torbalı’ya taşınıyorum 🥳 13+3 hiçbir hazırlığım yok cinsiyetimiz belli değil çünkü 😋❤️
Brglbrgl Bozyakada oturuyorum 28. Haftadayım koyafetkeri yıkayıp ütülemeye başladım 2. Bebeğim 🥰 hastane olarak şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünen var mı
tlnbsky94 nisaakb bende Çeşme de yaşıyorum 33+5teyim kızımı bekliyorum ilk bebeğim 31.haftada doktorum kanala girdiğini ve baya aşağıda olduğunu söyledi erken doğucak diye korkuttu bizi küçük hanım o yüzden çantamız hazır bekliyoruz 🥰🤗
SalihaHakanetin Merhabalar gaziemirden 21+0 haftalık kızımı bekliyorum daha hiçbişey hazırlamadım 2.Bebeğim nasipse sağlıkla kavuşalım hepimiz inşallah 🌸😍🥰🤲
nisaakb Derya_y oyyy anladım haklısnız 🥲 bundan sonrası güzel olur inşallah sağ salim kucağınıza almak büyütmek nasip olsun hep olumlu olun ❤️