Tugceelanaz Glr95 Ay evet aynısı bendede oluyor hatta bi sefer acaba suyum mu sızıyor diye düşündüm. Şeffaf beyaz aktınım var benim Enfeksion yok daha dün baktırdım.
Glr95 Tugceelanaz aynı valla eğilip doğrulurken bile pıt diye geliyor kırık beyaz bazende sadece şeffaf su gibi oluyor peçete koyarak geziyorum yoksa mümkün değil iç çamaşır dayanmaz peçeteyi de günde 7 8 defa değiştiriyorum doktor suyun iyi diyor hep yapcak bisey de kalmıyo daha çekiyorum
Tugceelanaz Glr95 Bende pazartesi gidicem kontrolle bakım ne dicek Aynı benimde senin anlatığın gibi Bende peçete koyarak geziyorum. Dışardayken ıslaklık hiss edince acaba nişanım felan mı geldi diyede düşğnuyorum Her şey geliyor aklıma 🤣
Glr95 Tugceelanaz ne kadar aynıyız haftamız günümüz bile aynı sayılır benimde yarın muayene bakalım ne diycek gün verir heralde artık 2. Bu benim ilkinde bu sorunların hiç birini yaşamamıştım sanki ilk defa hamilelik geçiriyor gibiyim 37de doğururum gibi geliyor iyiyse bebek hayırlısı hakkımızda 😊
Ssdg Tugceelanaz vallahi bende hiç dinlenemiyorum sola yatınca sol tarafım ağrıyor sağa yatınca sağ tarafım ağrıyor napacapıö bilmiyorum birde sürekli kasılma olıyor son zamanlarda sizin anlattığınız gibi kasılma ile birlikte adet sancısı giriyor
Tugceelanaz Ssdg Kısa sürüyor kasılmalarım , yalancı sancılar olduğu belli. Bazen dışarda oluyor kenara geçip bekliyorum , fazla baskı oluyor aşağa doğru kasılmayla birlikte o rahatsiz edici 37 haftayaı görelimde başka birşey istemem sağlıkla gelsinler
Ssdg Tugceelanaz ya evet inşallah benim karnım düşmedi ama bakalım ne zaman gelecek kasılmalar zorluyor beni de
LLavinya Tugceelanaz ay valla her an herşey olabilir öyle haftalara girdik, inşallah vaktinde zamanında sağlıkla gelir bebişler
Marsilyasabunu Tugceelanaz ay benim ilk bebek tekim ona rağmen yorgun halsiz hissediyorum siz iki çocukla Allah kolaylık versin
Tugceelanaz Marsilyasabunu Rabbim veriyor bi kolaylığını herşeye alışıyoruz ☺️ Biz kadınlar çok güçlüyüz , inan adamlar bizim yaptığımızın üçte birini yapamaz 😅
Zhr_mom1 Balbebek012 benimde o şekildee sancım çkmıyor top gibi karnım biran evvel atltlım🙏35/4 um bu arda
Tugceelanaz Birdegiliki Sağlıkla gelsin inşallah ay çok heycanlı belkide bende haftaya doğrurum belli olmuyor bu işler 😍 Sancın mı var ?
Birdegiliki Tugceelanaz evet sancım vardı ve 36+5 olarak doğdu sabırsız miniğim ☺️çok şükür gayet sağlıklı ama 🙏 sizlerde hayırlısıyla sağlıcakla zamanında alırsınız inşallah bebislerinizi 🙏🥰