Tugceelanaz Öncesi sonrası resim çektim kendim için ve gerçekten düşmüş karnım. Karnımı içeri çekincede üstü baya boş Yalancı sancılarım oluyor zaten o ara düştü heralde . 3 gebeliğim bu arada. Ee doğuma ne kadar kaldı🤣 Var mı bu haftalarda aynısını yaşayan 🥰
LLavinya Tugceelanaz 35+2’deyim bugün bana da kayınvalidem göbeğin inmeye başlamış dedi🥲 bana göre gayet normal ama
Balbebek012 Tugceelanaz ayy kız benimki top yutmuş balina gibi duruyor öyle karnım tostop düşme filan da yok 37+6
10gamze Tugceelanaz Benimde üçüncü hamileliğim düşük duruyor hep o şekilde oluyordu 🙂karnım da çok büyümez bebeğin kilosu iyi doğuyor
Donaldvetomris Tugceelanaz benim 30. Haftadan sonra karnım düşmeye başladı 36+4 de geldi bebeğim herkeste olmamış ama bacak bacak üstüne atmayı da denedim atamadim gerçekten 3 gün sonra doğurdum 😅
Tugceelanaz LLavinya Göğusumun altında boş alan oluştu resmen seninde öyle mi ? Akıntım çoğaldı ve idrara çıkma isteğimde
LLavinya Tugceelanaz yok bende bunların hiçbiri, sadece kaç gündür kabızdım bugün çıkabildim tuvalete bir de sağ kaburgam da ağrım var baskı yapıyor diye herhalde
Glr95 Tugceelanaz akıntılarınız nasıl oluyor bende 35+4üm şuan 3 4 gündür felaket akintim var zaten vardı şimdi aşırı arttı özellikle wcden sonra ve yürürken geliyor su gibi bebekte aşağı baskı yapıyor ondan da olabilir diye düşünüyorum
Tugceelanaz Balbebek012 Diğer iki hamileliğimde hiç böyle olmadı, veya oldu ben anlamadım🤣 ay ne bilim ya sağlıkla gelsinlerde benden bu kadar🤣
Zhr_mom1 Balbebek012 benimde o şekildee sancım çkmıyor top gibi karnım biran evvel atltlım🙏35/4 um bu arda
Tugceelanaz 10gamze Benimde hepsi o kadar farklıydı ki İlk gebeliğimde yaygındı İkinçidede aynı Bu da öne doğru ve aşağa düştü resmen😅
Balbebek012 Tugceelanaz ayy bana da bana da ya dün sancım vardı biraz çok duygulandım artık her an gelebilir bebişler kucağımızda mis kokusuyla durabilirler😍😍😍
Ssdg Tugceelanaz ya sancı dediğiniz nasıl oluyor. Benimde kasılmam oluyor ara ara adet ağrısına benzer ağrılarım oluyor özellikle 3-4 gündür bende 35+3 üm
Tugceelanaz Ssdg Aynen öyle oluyor . Ara ara belimin altına ağrı girdi karnım sertleşti bi kaç dk içinde geçti . O ara bence düştü karnım . Sertleşme çok oluyor benimde dinlenemiyorum pek iki çocuk daha olunca evde 😅
Marsilyasabunu Tugceelanaz benim daha önce düştü bir de ağrılarım başladı 32+5te şükür müdahale edildi 37+1 oldum şuan 6 gün sonra doğurcam
Ssdg Tugceelanaz vallahi bende hiç dinlenemiyorum sola yatınca sol tarafım ağrıyor sağa yatınca sağ tarafım ağrıyor napacapıö bilmiyorum birde sürekli kasılma olıyor son zamanlarda sizin anlattığınız gibi kasılma ile birlikte adet sancısı giriyor
Marsilyasabunu Tugceelanaz ay benim ilk bebek tekim ona rağmen yorgun halsiz hissediyorum siz iki çocukla Allah kolaylık versin
LLavinya Tugceelanaz ay valla her an herşey olabilir öyle haftalara girdik, inşallah vaktinde zamanında sağlıkla gelir bebişler
Tugceelanaz Glr95 Ay evet aynısı bendede oluyor hatta bi sefer acaba suyum mu sızıyor diye düşündüm. Şeffaf beyaz aktınım var benim Enfeksion yok daha dün baktırdım.