ppmerlina kız bacım düşünmeyeyim diyorum 1 sene oldu her Allah’ın günü düşündüm. Sonra böyle olaylar çıktı daha çok düşündüm. Ama dedim artık tedavisi şusu busu var üzülmeme gerek yok. Tüp bebeğe mi yönelirim yoksa akılına mı bırakırım bilmiyorum. Bizim gittiğimiz doktora bir hasta gelmiş mesela, tüp bebek için kararsız kaldıkları sırasında doktoru arayıp gebe olduğunu söylüyor ve 40 yaşında. Umudum yeşeriyor 🥹