Kızlar selam. Eşimde sperm azlığı ve tek taraflı varikosel var. Bugün doktor aşılama için spermin çok olması gerektiğini söyleyip tüp bebek demiş. Geçen haftalarda olan 19 spermi de dondurdular. Cumartesi yine donduracaklar. Acaba bende diyorum ki hiç tüp bebeğe girmeden doğal yolla olma ihtimali var mıdır ki? 1 ay önce 1 adet canlı sperm bulunmuştu. Şimdi takviye ile 19a yükseldi. 15i geri 4ü ileri. Sizce ne olur ???