22 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı doktorum midesi büyümesi gözüküyor deyip prof. Doktora yönlendirdi o doktorda
Mide büyümesi
Midede su fazlalığı
Tansiyon yüksek 14-15
Protein kacagi da olduğu için preeklampsi dedi
Bağırsaginda parlaklık var dedi
Down sendromu olabilir dedi
Hem bebek hem sen risklisin belkide sana danışmadan gebeliği sonlandırma yapabiliriz dedi pıhtı atarsa felç kalabilirsin ölümle sonuçlanabilir dedi
Acil iki hafta yatış vermem gerekiyor dedi ama külfetli olur (Medicana) istersen şehir Hastanesi’nde de yatış yapabilirsin dedi şehir Hastanesi’ne geldim tahlil aldılar beklemedeyim.. 😥😥😥😥
Benim gibi başından geçen var mı sağlıklı bir şekilde dogumunuz oldu mu neler yaşadınız