Mariam1 R_busra49 evet aslında hem istiyorum ama çok erken eşim de istemiyor zaten hamile kalırsam telikeli olabilir 2 sezeryian geçirdim 6 ayilik oğlum en küçük ve 29 haftalık doğdu dikişleri mi patlatcakti nerdeyise hayırlısı
zehrdemir Hatice_ozbay Hatice_ozbay evet canım 13.gün kahverengi 14 . Gün kanama şeklinde tek seferlik leke döküldü
zehrdemir Hatice_ozbay lekenin döküldüğü ertesi gün yaptım çıkmadı herkes erken o yüzden çıkmadı diyor bu durumu yaşayan çok kişi var yerleşme kanaması şeklinde günümün geçmesini bekliycem 2 gün kaldı zaten
zehrdemir Hatice_ozbay Hatice_ozbay Rabbim isteyen herkese nasip eder inşAllah bizede nasip eder yakın zamanda hayırlı haberler alırız Allahın izniyle o en doğru zamanı bilendir
Mariam1 zehrdemir bak bu eski benim test tam 1 gun gecti oyilen yapıştım ama senin belki geç dolenme olma ihtimali var
Mariam1 Hatice_ozbay vala ben 2 gebelik geçirdim ikisde kan vermedim çünkü testler çok net çıktı eczacı gerek Yok demişti ama adet geçerse daha net sonuç verir ayirca test fark etmiyor gebelik varsa adet geçince her saate yapilir
Mariam1 Hatice_ozbay ilk gebelikte 5 haftalık utrasionda görülmedi altdan gördük sonra bida kine 7 haftalık doktora gittim ki kalp atışı duyurmak için
Mariam1 Hatice_ozbay bişe değil erken test yapma yanlış sonuç verir canm umarım hamile kalırsın bende beklemedeyim bakalım ne olacak