Bence çok erken ben adet olacağım tarihte gördüm gebelik beklemiyodum lekelnme gördüm bı gün diğer gün heralde adet olurum dedim olmadım iki gün sonra test yaptım çıktı bnce adet gününüze kadar bekleyin bı iki gün geçsin öyle test yapın stres yapmayın olsun olsun diye birde erken öğrenmekte güzel değil ben öğrendim ondan önce bı kimyasalim olmuştu bunda acele etmedim doktora bile dokuzuncu hafta gittim biraz zma geçsin derim