Fkubraa şuanlık yatış halindeyiz her hafta kontrole gidiyorum. Benim daha önce 3 düşük gecirdigim icin doktor şu zaman doğum vs herhangi birsey belli değil. Artık 31 haftadayım Allahıma bin şükür az kaldı diyip Allahım sabrını veriyor. Elbetteki çok bunaldım 4 duvar arasında burnumu dısarı çikarmadan 4 aya yakın yatıyorum ama az da olsa evin içinde kan dolaşımım olsun diye 5 10 dakika hafif yürüyorum. Allahım sabrını veriyor herşey evlatlarımızı için 🙂 Allahım sağsağlim kucağımıza almayı nasip eder