zynpknt benimde 11. Haftada plesanta aşağıda dendi, zaten yatıyordum son bi aydır falan yemeğimi yapıp ufak ufak çıkabiliyordum dışarı, tam plesantanın yukarı çıkma haberini aldık iki hafta sonra serklaj oldum🥹 Bende kendimi öyle teselli ediyorum içimde benimle yaşıyor büyüyor günlerimiz geçiyor geçicek bu bi süreç diye ama bazende çok ağlayasım geliyor🥹🥹🥹