Cansu_Demirtas tgbavural bende şuan birşey yok salı gününü bekliyorum hala inşallah açılmam felan vardır bir cm daha dogururum☺️☺️☺️
Gmzglc Cuma günü Sezaryen olucam Allahın izniyle 48 saat hastanede kalınıyor sezaryende sanırım hafta sonu taburcu ederler mi yoksa pazartesiyi mi beklerler
tgbavural Gmzglc ben cumartesi yatış yaptım pazartesi taburcu edecekler sizi de pazar ederler bence çünkü benim yattığım serviste mesela bugün çok az oda kaldık çoğu gitti