yorgunmomy Yarın sabah yatışım yapılıcak nasipse duanın gücüne çok inanırım dualarınızı bekliyorum. Rabbim bütün hamilelere sağ salim bebeklerini kucağına almayı nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🏻
Premsescik yorgunmomy Allah kolaylık versin sağlıkla bir şekilde kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻🤲🏻
tgbavural yorgunmomy Allah yardımcınız olsun kolaylıkla sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸 benimde yarın yatış olma ihtimali var ben de dua beklerim 🙏🏻
tgbavural yorgunmomy maşallah ne güzel bende öğlen 12de yattım suni veriyolar ama açılma olmuyor hala doğuramadım :(
Cansu_Demirtas tgbavural allah kolaylıkla dogurmayı nasip etsin benimde 3 cm açıklık vardı çatı muayenesi oldum iki kere iki gündür karnımda agrı var ve çocuk hiç durmuyor şuan uyuyamıyorum regl olcakmış hissi var ara arada sertleşme oluyo salı tekrar gidicem belki dogurururm bende o zamana akıntım çok fazlalaştı
KonuMankeni tgbavural canım nasıl oldun? Ben de perşembe akşam doğurdum çok şükür. Senin de güzel haberlerini bekliyoruz ❤️
tgbavural KonuMankeni KonuMankeni suni sancıdan sonra acil sezaryene alındım dün sabah 7de doğum yaptım çok şükür 🌸
Cansu_Demirtas tgbavural bende şuan birşey yok salı gününü bekliyorum hala inşallah açılmam felan vardır bir cm daha dogururum☺️☺️☺️