a-koroglu gebelik esnasında çok rahat heyet veriyorlar. Benim düşük tehlikem vardı. 1 ay heyet yazdı doktor. Ki ben 10 günlük raporlarla idare ederim diye düşünmüştüm. Doğum sonrası heyeti zor yazıyorlar. Hatta gruplarda ücretle heyet alınacak yerleri soranlara denk geldim. 10 günlük sağlık raporlarını da her doktor vermek istemiyor. O raporların soruşturma önü açık. Müdürünüz raporunuza inanmayıp soruşturma açıp başka hastaneye sevk isteyebilir. O zaman rapor veren doktor için de sıkıntı oluyor. İlk düşük riskim olduğunda özel muayenesi olan bir doktorda takipliydim. Salı günüydü. 3 gün okula gitme dedi. Onun verdiği yazının devlette geçerliliği olmadığı için sağlık ocağından rapor almam gerekiyordu. Sağlık ocağı doktoru da mırın kırın etti. Ben de hastane bünyesinde başka kadın doğumcuya geçtim. Demem o ki sağlık ocağı doktorları riskli durumlarda bile sağlık raporu vermek istemiyor