2 hafta önce plasenta previa dendi özel eğitim öğretmeniyim yanımda ücretli öğretmen var istifa etti sınıfta 2 otistik öğrencim var biri erkek iri yarı ve şiddete meyilli veliyle de bazı problemler yaşandı partnerim istifa ettiği için sınıfta tek kaldım tuvalete bile gidemiyorum aşırı stres altındayım ve sancım oluyor 24. haftadayım şuan 32. haftadan önce rapor almam mümkün mü şimdi rapor almak istiyorum çünkü 32. haftamda zaten okul kapanıyor ve doğumum yaz tatiline denk geliyor temmuz sonu gibi doğar diye düşünüyorum doğumdan sonra kalan 8 haftayı kullanabilir miyim ve 24. haftada 8 haftalık rapor alabilir miyim ücret kesintisi ne kadar oluyor bilgisi olan arkadaşları bekliyorum yoruma