Dagli31 benimde çift yumurta, tüp bebekle hamile kaldım,hiç normal doğum düşünmedim doktorumda hiç demedi direkt sezeryan konuştuk, geçmiş yıllarda normal doğum yapan vardır ikizlerde ama son zamanlarda sezeryan daha çok sanki, bana da riskli geliyor normal doğum