Dagli31 bende ikizleri sezeryan ole doğurdum ama pozisyon uygun olsaydı nornal doğum istiyordum. Ama doktorum nornal doğum taraftarı olmasına rağmen normale almam dedi. İlk bebek rahat gelir ama ikinci içerde boşluğa dusuceginden döner ve ayaklardan gelmeye çalışır Buda hem bebeğin hemde senin hayatını tehlikeye atar dedi Ki arkadaşımda yakın zamanda iki doğum yaptı onun da iki bebeği baş asagiya tam doğum pozisyonundaydı ama yine sezeryana girdi tehlikeli dediler. Ama çok eski bir tanıdıgimde ikizlerini normal doğurdu. İnsanın aklı karışıyor gerçekten riskli mi değil mi diye.