Seelliinn GEBES3 yok olmadı sadece ara ara böyle batma regl olıcakmışım givi bide reglm 3 gün gecikti işte sadece o
GEBES3 Seelliinn anladım ya benimd söyle bi belirtin yok üşüme var oda belirti değildir diyorum 😅 ondan acaba hamile değil miyim korkusu o zaman ihtimal var belirtisiz de olsa 🫠
Seelliinn Esmerayyyyyy birde ben döngüm diye bi uygulana var regl mi hep ordan takip ettim yumurtlama günlerini en doğru gösteren o bence
Melommm Seelliinn bende uygulamayı indiricem ama döngüm yazdım adet takibi falan diyor döngüm gibi bişey çıkmadı
Dmrumrnns GEBES3 üşüme bendede var gebelik öğrenmeden 3 gün önce başladı deli gibi üşüyorum durduk yere
anneolucam Seelliinn Şu net kırmızıları çok severim resmen hayalimdir Allah tüm isteyenlere nasip etsin sizde sağlıkla kucağınıza alın hayırlı olsun🥲
ebrarkus Seelliinn ayyy maşallah Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin bizimkileri de inşallah 🤲🤲❣️
Naz0158 Seelliinn balım hayırlı olsun dua et olur mu. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin analı babalı büyütsün Salihlerden eylesin yavrunu ❤️