Naz0158 Seelliinn balım hayırlı olsun dua et olur mu. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin analı babalı büyütsün Salihlerden eylesin yavrunu ❤️
Seelliinn Alya05 bende bugün kan verdim 635 çıktı ama normalmi bilemedim ki kese göremedi daha çok erken olabilir dedi
Secii-34 Seelliinn canım ben de ilk öğrendiğimde beta 922 idi kese görünmedi bende senin gibi çok korkmuştum ama rahat ol yaklaşık 1 hafta sonra görmüştük keseyi şimdi 28 haftalık olduk Allah bu mutluluğu sana da yaşatsın inşallah
GEBES3 Seelliinn canım çok sevindim allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🫠 kaç ay olmuştu denemeye başlayalı birde belirtin oldu mu bu ay özel bir şeyler yaptın mı bize de bilgi olsun 🫠🫠🫶🏻
Seelliinn GEBES3 şöyle 1 yıldır deniyorum bende nerdeyse sadece folik asit kullandım birde en son doktorum klomen verdi onu kullandım rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah
Esmerayyyyyy Seelliinn hayırlı olsun rabbim sağlıkla vaktinde kucağınıza almayı nasip etsin🌸💕 Rabbim ben ve tüm isteyenlere de bu güzel haberi burada paylaşmayı nasip etsin🤲
Seelliinn Esmerayyyyyy ahhh aminnn canı gönülden isteyen herkeese dua ediyorum rabbim isteyip aratmasın 🙏🤲
Alyadnz33 Seelliinn ben burdayım diyor kız ne galibasi 😀😀😀 hayırlı olsun Allah’ım kucağına almanı nasip etsin
Esmerayyyyyy Seelliinn Aminn Allah razı olsun canım 1 yıldır mi korunmuyorsunuz bnm de 10 ay oldu ama hep negatif
Seelliinn Esmerayyyyyy birde ben döngüm diye bi uygulana var regl mi hep ordan takip ettim yumurtlama günlerini en doğru gösteren o bence
Seelliinn GEBES3 yok olmadı sadece ara ara böyle batma regl olıcakmışım givi bide reglm 3 gün gecikti işte sadece o