Nairinoo Tavmergen dışında biryer önerisi lütfen çünkü bütün emeğimi sömürdüler artık oraya tekrar gitmek bile istemiyorum
qamze35 Nairinoo ben ege üniversitesi hastanesine gittim doktorum ege nazan tavmergendi kadını sadece ultrason muayenesinde görüyodum bide nakilde gördüm haricinde konuşmak fikir almak istesem doktor yoktu hep sekreteri ve hemşirelerle iş yürüttük. başka birsürü iyi doktor var orayı deneyeblirsiniz kendiniz doktoru seçebiliyorsunuz. Benim gittiğim zamanda bir çok kişi dr. Ferruh acet bar onuda çok övüyodular belki ona gidebilirsiniz
Nur5 Nairinoo ege üniversitesin git ,orda ya polikiilinik hastası ol yada Ferruh beyin hastası ol gitmeden raddevu al git.ben çok şükür ege de ilk tüp bebek denemem de 3.gun embiriyosuyla ogluma kavuştum şimdi ikinci çin gittom RABBİM İNŞALLAH nasip etmiştir 7 .günüm transfermin.ben gidip gelirken bir çift daha vardı tamergende yapmışlar ama negatif onlarda direk Ege’ye gelmistlwrdi adamın söylemine göre tamergenin sistemi egeden çok frkli .evet ege çok uğraştırıyor yorucu oluyor ama bence olsun gidiş geliş de sorunun yoksa basla asla pisman olmazsin
Gulbahcesi_ Nairinoo özel sağlık hastanesi doc.dr.emre başer kesinlikle tavsiye ediyorum yada demet aydoğan benim ilk denemem ve sukur hamıleyım doktordan hemsıreye herkes asırı ilgili bugun kontrole gittim iki hemsire arkadas da geldi odaya merak edıyoruz nasılsın ıyımı bebiş diye o derece mükemmel bir yer
Htc4345 qamze35 bnde ege hanımın hastasıydim ilk denemede tuttu şuan bile gebelik kontrolime ona gidiyorum çünkü işinde başarılı biri evet yüz yüze muhatap olmak baya zor ama yakından ilgilenen biri
Nur5 Nairinoo Ferruh bey çok iyi bir doktor ilk trasferimdede vardı ,ikincidede bence şans ver ayrıca hemşireler olsun herkes sanki özel hastanedeymissin gibi muamele ediyor sana kimse bağırıp çağırmiyor .özellikle embiriyologlar onlar bir numara kibar ve her sorunuza cevap veriyorlar .
Sevim1902 Nairinoo doktor Şerife❤️Şerife Yılmaz Dikayak😍instgramdan bakabilirsiniz çok ilgili , sevecen doktorum .kendinizi ona emanet edebilirsiniz.hayırlısıyla inşllah olur🤲
qamze35 Nairinoo ben özele gitmedim hiç benim arkadaşım önerdi orayı ve ege nazanı oraya gittim evet uzun sürüyor detaylı didik didik inceleniyor herşeyiniz ama ben gittiğimde 10 kişiyle tanıştıysam 6-7 si ferruh beyin hastasıydı. Bana tüp bebek yapılması riskli olduğu içim aşılama yapıldı. Nazan tavmergen 1. Aşılamayı yaptı tutmadı 1 ay dinlenme verdi 1 ay sonra kendiliğimden hamile kaldım. Hastane çok ilgili hemşireler sekreterler güler yüzlü kibar yönlendiriyorlar seninle beraber işleri bitirmeye yardımcı oluyorlar. Zaten tüp bebek bölümü tahlil veröe yeridi herşeyin hastaneden ayrı yapılıyor normal hastalarla aynı yerde sıra bekleyip kan bermiyosusunuz tahlil yerleri bile farklı özel
Nairinoo Nur5 ege üniversitesi bana tavmergenden çok daha yakın. Gidiş geliş farketmez benim için bana yeter ki güzel sonuclar verebilsinler çok yoruldum bu yolda çünkü
ghostty Nur5 merhaba bende geçen sene Ferruh bey den randevu almış, memnun kalmıştım. Bu sene tüp bebek için kendisine gideceğim. Size şunu sormak istiyorum, hastane tüp bebek sürecinde sterillik açısından nasıldı sizce. Deneyiminizi öğrenebilir miyim🤗
Nur5 Nur5 googleden ege üniversitesi Hastanesi raddevu al ordan kadın hastalıkları ,üremeye yardımcı poliklinik yeni hasta olarak raddevu alacaksın yada direk ara .numaralarını yazayım sana0232 390 3660
Nur5 Nairinoo bence basla ege ye asla pişman olmazsın ,saat 6 da Google den raddevu alıp gideceksin canım istersen yüklerim fotoğraf buraya git pes etme
Nairinoo Nur5 bahçeciyide düşünüyorum lab. Açısından oldukça ünlüler şuan araştırma sürecindeyim ama inanın aklımda Ege’de
Nairinoo qamze35 aaaa bu kadra ilgili olmaları insanı biraz ferahlatiyor tabii sonuçlarında güzel olduğunu okudum yorumlardan falan umarım banada iyi gelir 🥲
Nairinoo Htc4345 daha önce hiç görmediğim için soruyorum ücret ödemeleri nasıldı size toplam bu süreç ne kadara maâl oldu
qamze35 Htc4345 bende memnundum güler yüzlüydü herşeyi açıklıyordu benim farklı bi durumum vardı eğer tüp bebek yapılırsa 4üz veya 5izim olması %70 ihtimal dedi ölüm riskimin olduğunu ve ve bakanlıkca yasal olmadığını söyledi o yüzden aşılama denendi aşılama tutmadı ama hemen sonrasında kendiliğimden hamile kaldım. Evim uzak olmasına rağmen yine gidecektim hani tutsada tutmasada orda devam edecektim ama son nazan hanım beni aradı doğal yolla hamile kaldığım için tüp bebek biriminde devam etmemem gerektiğini diğer normal kadın dpğum servisinden devam etmem gerektiğini söyledi. Eğer aşılama tutsaydı iğne ilaç kullanmaya devam etseydim nazan hanıma devam edecektim.şimdi ordan ayrıldım evine yakın seyfi demirsoy hastanesinde takibim yapılıyor. Rabbim isteyen ama hakkıyla annelik yapabilecek herkese nasip etsin evladı kimsenin kucağını boş bırakmasın inşllah 🤲🏻
Htc4345 Ege üniversitesinin en büyük şansı ege hanım 10 yılın sonunda hamile kaldım kucağıma da almak nasıp olur inşallah Rabbım kimsenin kucağıni boş Bırakmaz