Xaza evet benimde öyle olmuştu malesef sonra hayal kırıklığı yaşadım tabiki sizdede öyle bişey olucak diye bişey yokk ama yine de biraz temkinli ilerlemekte fayda var. Doktorum bana iğnenin yalancı pozitif çıkartma ihtimali olduğunu söylememişti ben kanamam olduğunda acile gittiğimde yalancı pozitif çıkabileceğini öğrendim yani düşük mü yaptım yoksa yalancı pozitif miydi hala bilmiyoruz ve ben birkaç ay kendime gelemedim..