Xaza Kizlar çatlama iğnesi yaptirali 12 gün ve ben dayanamayib test yaptim🥲 silik çikti yani çok silik çikti. Çatlama iğnesinden 7 gün sonra yine test yapmiştim ama hiç birsey çikmamişti. Şimdi kafam karişti benim. Acaba bu sefer oldumu🥲
birdilektut15 Xaza bence hamilesin canım zaten bi yapmışın negatif çıkmış yani iğnenin etkisi geçmiş onun üstüne pozitif çıkıyorsa demekki hamilesin
1kopek1bebek Xaza çatlatma iğneleri yalancı pozitif çıkartabiliyor benim başıma geldi çok üzüldüm sizde üzülmeyin biraz bekleyin bir hafta on gün sonra kan verirsiniz🙏🏼
Xaza Nur8893 evet 5 nisan iğne yaptirdim 6 nisan çatlama oluşmuştu ve iki gün ilişki oldu. 12 nisan dayanamayip test yapmiştim negativ çikmişti, bu gün yine dayanamayip yaptim test ve silik çizgi çikti, çok silikti baya silik yani🥲
Nur8893 Xaza Bende bu ay 2. Çatlatma iğnemi yaptırdım canım . Valla ne diyim bilemedim ☺️kişiye göre değişiyor diyorlar iğnenin etkisi olabiliyormus ama 8. Günde iğnenin etkisi gecende varmış Bende hep muallakta kalırım diye yapmışım test diyorum Bence sen eğer test varsa tekrarla istaersen akşam yada yarın sabah Allah gönlüne göre versin ☺️
Xaza Nur8893 evet testim var elimde ama korkuyorum yapmaya☹️ adet günümde yapmayi düşünüyorum artik negatif görmek istemiyorum( inşAllah sizde pozitif görürsünüz🤲🏻
Xaza Nur8893 evet ilk iğnem. Aralikta bir düşük yaptim ve sonra hiç hamile kalmadim. Inşallah ki bu defa tutmuştur. Allah isteyen her kese nasib etsin kimsenin kucağini boş birakmasin🤲🏻
Xaza Sengul2256 14 gününde bir daha tekrar denicem yine pozitif gǒrürüm inşallah🥰beklemek çok zor ya😶
Meralinmucizesi 12 ci gün test yaptım pozitifti gittim kan verdim pozitifti inşallah seninkide öyledir ❤️
Xaza 1kopek1bebek çatlamanin 7 günü yaptiğim test negatifti ama 12 ci gün yaptiğim test çok çok silik çikti 🥲
1kopek1bebek Xaza evet benimde öyle olmuştu malesef sonra hayal kırıklığı yaşadım tabiki sizdede öyle bişey olucak diye bişey yokk ama yine de biraz temkinli ilerlemekte fayda var. Doktorum bana iğnenin yalancı pozitif çıkartma ihtimali olduğunu söylememişti ben kanamam olduğunda acile gittiğimde yalancı pozitif çıkabileceğini öğrendim yani düşük mü yaptım yoksa yalancı pozitif miydi hala bilmiyoruz ve ben birkaç ay kendime gelemedim..