Kbr-cnbrc bende kullanıyorum banada günde 3 defa yazdı 6+4 de gitmiştim 6+1 çıktı ultrasona göre ve kanamam olmadı hiç ama kese etrafında kanama alanları çıktı düşük tehlikem var. Bende günlük ped kullanmayı düşünüyorum çıkınca alacağım çok berbat oluyor çamaşır