Kbr-cnbrc sagol canım Allah razı olsun. daha önce 15 haftalık bebeğimi kaybettiğim ıcın doktorum baslattı. iğne de kullanıyorum oksapar. en bastan beri gunde ıkı defa fitil olarak kullanıyorum. Bende ilk progestan kullandıgmda dısarı cıkınca ılac etki etmiyor sanıyordum doktorum zaten o ılac hemen eriyor dedı ve en iyisi fıtıl dedı dogrudan etki ediyor dedı vucut hem fazlasını atıyor hemde ilacın dısında ki kabuk cıkıyır dısarı ya dedi yarım saat yeterli zaten. rabbim saglıkla kıcagımıza almayı nasip etsin ınsallah cnm. birde bol su ıc enfeksiyon kapma. progestan kullanıyorsun ya cnm. progestan da seni koruyor. Sen suyunu ıhmal etme 🙏🤗