Aslihanfindik Yarengye takmamak elde değil inşallah önemli bir şey değildir allahın izniyle sağ salim sağlıklıca kucaklarımıza alırız bebeklerimizi
cerengeredeli Aslihanfindik iyi bir şey bu. Kısa olmasi kötü bir durum. Serklaj dikisi falan atılıyor erken haftalarda kısalık olursa
efeduru Yarengye aynen banada öyle dedi bir doğdu en küçük baş cevresiyle ayy inanma ya öyle çokta suyun içinde ne kadar büyük olduğunu ne bilcek
Yarengye @efeduru gerçekten mi benim gittiğim de 28 haftaydı ama o bpd denilen baş çevresi sanırımmorda 30 yazıyordu çok korktum ama suan siz öyle diyince pek rahatladım
efeduru Yarengye kız yok ya banada kafası kocaman kulakları kepçe falan diyordu bir doğdu kucuck kulakları kafası var 😂 gebelik şekerin var dediler oda yoktu doktorları bazen çok şey yapma he he de geç ama bazen bak 😂😂😂😂
Yarengye @efeduru değil mi ay canım benim çok teşekkür ederim içimi rahatlattın gerçekten de Allah razı olsun 🙏🏻🌸