zeyzeyneyney Bugün 34. hafta kontrolümüz vardı, bebiş 2500 kilo olmuş. Şükür her şey yolunda 🧿 Ama bana bir yorgunluk ve bitkinlik güncellemesi geldi. Geceleri de kaygı eşliğinde geç uyumaya başladım 🙈🙈 Sizde durumlar nasıl ??
Dileminiz zeyzeyneyney Mide yanması gece yanmadan dolayı uyuyamama sabaha kadar yanmadan uyanmakla geçiyor 3.trimester beni mahvetti 😣
umutluanneadayi zeyzeyneyney 35+3 bebiş daha dönmedi dönmesi için dua ediyorum yorgunluk bitkinlik değil de enerji patlaması yaşıyorum 😌 evin her yerini temizleme moduna geçtim uykuyu kaybettik o yüzden işe vurdum kendimi 🤣
danla2711 zeyzeyneyney 34.haftanın sonlarındayım😂 ben bittim arkadaşlar😂 hazırlıklar tamam ama temizlik var bir gün enerjiğim diğer gün uykudan ve bitkinlikten mahvoluyorum 😂 birde sağolsun oğlum kendini sürekli toplayıp duruyor temizlik yapıcam yaptırmıyor karnım bir anda sertleşiyor birşey yapamıyorum🥹
mucizegebee 34+5 aynı durumdayız pazartesi kontrolüm var kilosunu şuan bilmiyorum en son gittiğimde 2300′dü 🫢
zeyzeyneyney mucizegebee üzerine kesin 250 gram koymuştur annesi maşallah ☺️☺️ Sağlıkla gelsin miniklerimiz.
Aysenur_0046 zeyzeyneyney kızlar baş dönmesi yaşayan var mı peki mucizegebee nevaneva Dileminiz umutluanneadayi Meliselo zeyzeyneyney zeyzeyneyney zeyzeyneyney zeyzeyneyney zeyzeyneyney Canansrcm kubra_t
zeyzeyneyney nevaneva doğum korkusu bende de yeni yeni oluştu halbuki çok sakindim ama rüyalarıma bile girmeye başladı. Bilinçaltım doğum konusunda çok karışık 😅 Ama aynı şeyleri duyuları yaşıyoruz bu da sürecin normal olduğunu gösteriyor aslında, iyi geliyor sizlerle konuşmak 😊
zeyzeyneyney Dileminiz mide yanması için şurup işe yaramıyor mu ? Benim de ara ara oluyor ama galviks şurup anında rahatlatıyor 🙏🏻🌸
zeyzeyneyney umutluanneadayi aman maşallah diyelim enerjiniz hep böyle olsun doğuma kadar 🧿 Doğuma yakın gelen enerjiyi iyi değerlendirin diyorlar ama o zamanda biz yerimizde duramıyoruz herhalde 🤓
Meliselo 34+6 yarın 35. Haftaya gireceğiz bizde ağırlaşma ve fena mide yanması yaşıyorum az kaldı inşallah doğuma
zeyzeyneyney danla2711 demek ki oğluşunuz sizin yorulmanızı istemiyor ☺️ Ben de 2. trimesterın değerini bilememişim diyorum. Böyle bir yorgunluk bitkinlik yaşadığımı hatırlamıyorum. 😢
umutluanneadayi zeyzeyneyney doğum enerjisi mi bilmiyorum ama güzel değerlendirme yapmaya çalışıyorum 😌😍
danla2711 zeyzeyneyney şimdiden anneci bir erkek o zaman ahaha 😂🥰 ay bende gerçekten bu kadar ağırlaştığımı yorulduğumu hatırlamıyorum 🥹
zeyzeyneyney Canansrcm hayır aralığı haftasına göre çok iyi. Ben de sürekli haftasına uyumlu mu diye hem doktora soruyorum hem internetten bakıyprum. Doktorunuz da aksi bir şey dememiştir muhtemelen. Bu kiloların ultrasona göre artısı eksisi olabiliyor. 😊
danla2711 Canansrcm bende 34+0 da gitmiştim 2317 gram çıkmıştı bebeğim gayet normal demişti doktorumuz yani bu kilolar normal hiç endişe etmeyin🥰🥰🥰
Tugcek_ Canansrcm ben de bugün gittim 34+2 yiz 2180 gram haftasına göre gayet normal dedi doktorum endişelenmeyin bence 🥰
zeyzeyneyney kubra_t hayır daha makat geliş, 2 hafta sonra her şey yolunda giderse tekrar kontrolümüz var. Büyük ihtimalle doğum şeklini gününü o zaman belirleriz. Siz konuştunuz mu ? 🥰