butterfly4 @feyzaaa ben de kullanıyorum ilk tahlillerde tsh 7 çıkmıştı 75mg kullandım, 1 ay sonra 0.07 e düştü, doktor 1 hafta kullanma 1 hafta 50mg kullan tekrar tahlil yapalım dedi
doruknaz feyzaaa bende kullanıyorum. her ay düzenli takip yaptırarak test sonrası ilaç dozumu ayarlatiyorum.
doruknaz Esra1260 doktordan doktora değişiyor sanirim . benide 50 ile başlattı hiç düşme olmamis. 75 le devam ediyorum. tahminen bu ay yine yükselir. dahiliye yerine direk endokrine gitmek lazım aslında.