zuzulice feyzaaa benimde düşüktü canım kullanıyorum iki aydır düzene girdi fakat doktorum sonuna kadar kullanıcaksın diyor her ay düzenli tahlilimi yaptırıyorum
Yasminnn50 Bende kullanıyorum canım benim tiroidim yüksekti iki ayrı hap kullandım şükür 2 lere düştü doktorunun verdiği hapı düzenli kullan hemen düzene girecek 1 ay sonra fark ediyor. Bu haplar bizim çalışmayan hormonlarımızı ya da fazla çalısan hormonlarımızı dengeliyor calıstırıyor bişey olur mu diye düşünme bebege de hicbir zararı ypk faydası var .
erda feyzaaa sizin ne kadar çıktı acaba ilk yaptırdığım da tsh 0.011 çıktı referans aralığı 0,35 - 4,94 2.yaptırdığım da tsh 0,20 çıktı referans aralığı 0,57-5,6 çıktı ama ilaç vermedi doktorum
eveb19 feyzaaa benimde t4 düşük çıkmıştı jodid ve euthyrox kullanıyorum canım simdi biraz yükseldi ama devam ediyorum yinede sanırım dogumdan sonraya kadar devam edicem
Hulya57 feyzaaa benimde düşük ama ben ilac kullanmıyorum kendiliğinden normal e dönmüş doktorum cok şaşirti iyikide ilac wermemişiz dedi Takip e aldi sadece
Esra1260 Benimde yüksek 7 çıktı doktor bana levotiron 100 mg başlattı herkese 25 75 falan başlatmış ama bana neden 100 mg başlattı acaba ya çokmu yüksekki 🤔
doruknaz Esra1260 doktordan doktora değişiyor sanirim . benide 50 ile başlattı hiç düşme olmamis. 75 le devam ediyorum. tahminen bu ay yine yükselir. dahiliye yerine direk endokrine gitmek lazım aslında.
OzgeDgnp Benimde 4.26 cıkmıstı levotiron 50 mg basladım cmrtsi tahlil verdim 2.6 düsmüs devam edicem mi dogum sonuna kadar dedim kontrol edicez dedi bende kullanmak istemiyorum ilacı insallh gerek kalmaz kullanmaya