EsoMom_ 8+2’yim ama doktorum geçen hafta 1 hafta geride olduğunu söylemişti gelişimin, bence ramazan boyunca oruçluydum onun etkisiydi diye düşünüyorum. 1 ay sonraya randevu vermişti 12 haftalıkken randevumuz var gelişimi normal ilerliyorsa inşallah bir sıkıntı olmayacak. Bulantılarım var ara ara ama şimdiye kadar hiç kusmadım :) Uykum hep var ilk kızımdada böyleydim. Ara ara bel ağrım karın ağrım oluyor aşırı hemde.. Bu ağrılarım ilk gebeliğimde var mıydı hatırlamıyorum :( Bazen şaşırıyorum hatta ilk gebeliğimmiş gibi geliyor herşeyi sanki sıfırdan yaşıyor gibiyim