Lütfen daha fazla uzatmayın kimse kimsenin evladininin sgaligini Annesinden çok düşünemez . Hicbiseyi erteleidgim yok bana söylenene göre haraket ediyorum. . . Kimseden Su gün bu gün ya da sağlığını düşünmediğini düşündüğümü sormadım yazmadım . İsrarlarinin sebebini bilen yaşayan varmı diye yazdım . Konu dışında konulara uzantı çıkarmayı bırakın lütfen Kaos Seviyorsanız başka Ve dengesiz postlarda bunu giderin . Arastirmadigimida Söylemedim ama sağlık konularında internetten Araştırarak doğru biseye ulaşilamayacagini bilin isterim . Bilen bilgili insanlardan duymanın daha doğru olduğunu düşünüyorum sevgiller .