Denizz43 pardon da Neyi neden bekleyeceğim gidebilsem gidicem zaten iki çocukla köyden Merkeze Nasıl gidicem ? Eşimin işi denk gelmedi bir türlü . Ve hemşire 15 günü gecmedikce sorun yok dediği için de Sorun olarak görmedim. Aldirmasi iki dk ama gitmesi en az bı saat yoksa Benim evlaidmi benden daha iyi kimse düşünemez teşekkürler .