Anonymouse Alavya Ben de süt lekesi olmadı, henüz nst başladı haftaya kontrolüm var o zaman başlar sanırım Kur Amin canım inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 🌸
mervebaydar Alavya evet benim ikiz gebelik olduğu için erken doğum riskim her zaman vardı zaten herhangi bir uyarıda bulunmadı sadece ağrıların çoğalır bebekler tek tarafa toplanırsa mutlaka gel dediler
cylnmy Alavya karnım hep sert kabız da değilim şuan ama yine sert bıktım valla artık. Yok nst sancım cıkmıyo. Süt lekesi bana da olmustu
Pinnar7 Alavya çalışabilir raporu aldığınızda yazar mısınız nelere bakılıyor ben de 2 hafta sonra bugün alacağım. 37 ye kadar çalışırım diyordum sağlıklı olursam eğer ama neler etkiliyor acaba