cylnmy Ya bende de sancı kasılma gibi bir şeyler oluyor ama genelde akşamları yemekten sonra oluyor ve kendimi davul gibi hissediyorum 😂
mervebaydar O zaman benim de haftaya başlar 🥹Amin canım Allah hepimize kolaylık versin 🌸
Vildan8891 Aaa evet bir de halsizlik var ben de öyleyim kahvaltı yapıp yatıyorum hemen bi uyku bi uyku anlatamam 😅 İlk, ikinci, üçüncü fark etmiyor sanırım yaa diyorlar ya zaten doğumdan sonra Allah o acıları sancıları unutturuyor yoksa kimse ikinciye cesaret edemez diye 🤭
Binnur123 Çok çok geçmiş olsun 🥹 Umarım kolayca hallolur
Nanelimon_19 Çok şükür canım hep böyle güzel gider inşallah 🤗
etkafa Amin cümlemizin inşallah 🩷